ارتباط با ما

دیجیتال سنتر تداکس نمایندگی فروش محصولات سامسونگ   با مشاوران خبره خود آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور میباشد.

 پشتیبانی تلفنی 24 ساعته فروشگاه اینترنتی تداکس شامل راهنمای خرید , مشاوره نرم افزاری ,پاسخ به سوالات ,بازگردانی کالای خریداری شده ,گارانتی ,رجیستری تلفن همراه , مشاوره خرید می باشد که تمامی این خدمات به صورت رایگان به مشتریان فروشگاه آنلاین تداکس انجام می پذیرد .

فروش تمامی محصولات و گوشی های موبایل سامسونگ از جمله پرچمداران سامسونگ و گشی های اقتصادی و میان رده سامسونگ در ارومیه و فروش تمامی مدل های تبلت سامسونگ و ساعت های هوشمند سامسونگ در راس امور نمایندگی سامسونگ ارومیه میباشد.

تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ و نعمیرات تخصصی توسط کادر فنی نمایندگی سامسونگ در ارومیه با قطعات اورجینال نیز انجام میگردد

تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین تداکس که شامل مشاورانی خبره و مهندسانی مجرب به صورت شبانه روز آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان هستند تا شما بدون هیچ مشکلی و با خیالی راحت از فروشگاه اینترنتی ارومیه کالای مورد نظرتان را سفارش بدهید .

شما میتوانید جهت ارتباط با پشتیبانی دیجیتال سنتر تداکس داخلی مورد نظر را شماره گیری فرمایید و یا برای خرید آنلاین به فروشگاه اینترنتی دیجیتال سنتر تداکس مراجعه فرمایید.

                                 76 6767 33 – 044

داخلی 1 : واحد فروش   |   داخلی 2 : فروشگاه اینترنتی    |   داخلی 3 : واحد فنی    |  داخلی 4 : واحد آموزش